Desilo se da sam trebala da ga cekam jedno 4 sata, i da sam sedela zajedno sa 3 mladja veterinara i jednim starijim. Bili su svi predivni i jako ljubazni.
Otisla sam jer sam htela da mi profesor kaze tacno kojeg je krcko pola, dobi odprilike i da ga pogleda, preporuci nesto.
Dok smo profu cekali niko od prisutnih veterinara sa sigurnoscu nije mogao da mi kaze kojeg je pola Krcko jer ima nesto sto je licilo na pisu a jajca nigde, niti se pipaju. Izmerili smo zeku,ustanovili da ima 750 gr. jedna devojka koja je tu veterinar, i ima kunica, pokazala mi je kako da mu odsecem nokte i ona ih je odsekla... Sve nade sam polagala u profesora...
A onda..., kada je dosao, pogledao Krcka i kaze - DEVOJCICA!!!

Profa mi je rekao da je zeka star jedva 3 meseca i da ce porasti do 5 kg. Da dodjem za nedelju dana kada ce mi mocu tacnije nesto reci... Nisu mi nista naplatili jer im je sve to bilo zanimljivo za proucavanje.
Nemogu vam opisati kako sam se razocarala i uplasila... Na koga da se oslonim kada je on u pitanju i ako ce porasti 5 kilograma ja ga nemam gde smestiti. Bila sam sigurna da ga moram dati mojoj prijateljici. Celu tu noc sam preplakala i grlila i ljubila Krleta i shvatila da cu se slomiti ako ga dam... Nisam imala ni snage da se sa vama sa foruma konsultujem, iako mi je to stalno bilo u srcu... Pisala sam vam u mislima desetine poruka...
Onda sam pozvala MIlicu ciji je Malisa umro,da se vidimo i sa njom se konsultovala... I ona se iznenadila... Kada je videla Krcka kaze da uopste nije toliko veliki i da se i njoj cini da je decko ali da mu se jajca nisu spustila.
Nemogu vam opisati te dane. Morala sam otici i kod moje prijateljice sa kojom sam ga i kupila, i sa kojom sam imala dogovor da ga ona prihvati ukoliko ne bude patuljko...
A ono tamo... Mace kada su ga videle pretvorile su se u LAVOVE

Nakon toga mi smo krenuli na put i onda se desilo sve ono sto sam napisala vec o putovanju....
Ovde su usledile druge zbunjujuce stvari...